handla.blogg.se

Frukostbröd

Publicerad 2013-10-17 06:15:46 i Allmänt,

Har man inget frukostbröd och har gett sig fan på att inte handla mer den här veckan får man ta saken i egna händer! Gjorde efter det här receptet och det vart gudagott :) Mina vart ju inte så fina men vem bryr sig, bara dom smakar gott!
 
Igår var min mamma här och pappa här en snabbis och tänk min underbara mamma lagade min dammsugare så nu behöver jag inte köpa någon ny iaf! Min mamma är verkligen bäst :) I månadsskiftet ska jag åka och köpa mig en ny bäddmadrass och sen ska jag börja spara undan till min Kitchen Aid. När jag har pengarna ska jag och Matte bestämma vilken färg vi vill ha. Nu planeras nämligen ett framtida samboskap för fullt. Det kommer att dröja innan det blir av men att det blir av är säkert. Jag svävar på moln :) Därför vill jag att han också är med och bestämmer färg så vi båda är nöjda med att ha den framme i köket.

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2013-10-17 10:38:36

Så kul! Det är roligare om man är två som planerar saker ihop. Lycka till! Gunilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela