handla.blogg.se

Julklappar

Publicerad 2013-10-27 06:04:47 i Allmänt,

Jag har börjat fundera på julklappar. Dottern är de inga svårigheter alls med, små barn är lätta tycker jag. Men grabben, jag blir galen! Eftersom jag och Matte kommer fira jul ihop och dela ut julklapparna ihop hos mina föräldrar (om allt blir som jag planerat ;)) så har vi beslutat för att köpa alla julklappar till ungarna ihop. Vi får väl se om vi betalar rakt av, helst vill jag inte det. Jag har svårt att inte tänka att han inte ska betala för mina barn. Som igår på ikea när vi käkade lunch, jag betalar för honom också, trots att han vill betala för alla men jag tycker inte att han ska behöva betala för mia barn, dom är mitt ansvar.
 
Hur som helst så kom han med ett försla till en klapp till sonen. En bilbana. Dom är svindyra så nu sitter han och letar begagnade på Tradera. Något som jag aldrig kommit på tanken att man kan göra. Så sonen lär få en riktigt cool julklapp om vi lyckas vinna någon! Eftersom vi köper den ihop så kommer vi kunna gå upp mer i pris dessutom (sen kommer jag nog att betala resten av julklapparna själv, för annars tcker jag han får stå för för myckiet, jag har sparat ihop en ordentlig slant till julklappar, det har inte han av uppenbara skäl).
 
Begagnade julklappar. Jag vet inte vad jag egetligen tycker om det. Jag är ju inte mycket för begagnat alls men vill jag att sonen ska ha en bilbana får det bli begagnat för dom är för dyra att köpa annars. Så så får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela