handla.blogg.se

Vinterkängor

Publicerad 2013-10-15 19:45:28 i Allmänt,

Idag köpte jag det sista i vinterkläder. Till mig. Idag fick jag tag i ett par Timberlandkängor, nedsatta till 699,- Satt perfekt och var så sköna. Ihop med täckbyxorna och jackan jag fick av svärmor och alla mössor jag köpte i våras är jag nu mer än redo för vintern och alla pulkabackar! Jag har betalat alla vinterkläder med pengarna jag har lagt undan, precis som planerat. Dom här skorna lär hänga med i ett par år, så jag är helnöjd nu!
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-10-15 22:59:09

Snygga.
Bra att du köpte ett par bra kängor som håller några år, det blir billigare i längden :-)

Svar: Jo det var det jag kände, dom fick kosta lite så jag slipper köpa nya varenda år!
Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela