handla.blogg.se

Dag 2

Publicerad 2013-09-10 18:08:00 i Allmänt,

Middag idag: Korv med bröd på dagis. Det var föräldraträff där och det var vid 16 så vi åt middag där. Jag har gjort scones till kvällsmål. Jag ville köpa frallor men jag höll mig och köpte inget sånt utan fixade av det som fanns hemma. Kände inte att jag kunde bryta experimentet redan dag 2 ;)
 
Så idag vart det billigt för allt till scones fanns i skåpen redan och korven var gratis, perfekt :)
 
I morgon kommer älsklingen hit om han pallar. Han har blivit sjukskriven för sin mage och vi väntar bara på alla provsvar och även på en tid till en gastroskopi så vi kanske kan få någon rätsida med det här. Han kommer hit för han behöver mat (eller han kommer hit för att han vill träffa oss men även för att han behöver mat). Jag har lovat honom fisksoppa och jag ska göra lite andra soppor också. Det här måste jag handla till men det räknar jag inte med faktiskt. Han måste ha mat i sig och han har inte mått så bra som när jag lagade mat till honom i helgen. Jag ställer mer än gärna upp på det och det här var ju inget planerat och inget jag ens räknar in i det hela. Jag ska göra matlådor till mitt hjärta och han går före köpstoppet när han mår så dåligt! Jag får väl lägga dom pengarna jag tänkte lägga på färska kräftor till oss på soppor till honom för han skulle inte kunna äta kräftor på så sätt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela