handla.blogg.se

Dag 7 idag då

Publicerad 2013-09-15 20:46:03 i Allmänt,

Idag fick jag faktiskt köpa en liter mjölk för den tog slut idag (men det skrev jag från början att det inte skulle räknas in då vi inte klarar oss utan mjölk i det här hushållet). Med oss hem från Matte fick jag 3 stycken frallor så det får bli lite lyxfrukost i morgon. Mitt smör håller på att ta slut både det jag steker i och mitt Bregott men det klarar sig några dagar till. Fram till dess ska jag nog klara mig på alla andra sätt och vis. Jag börjar sakna färska grönsaker då dom är nästan slut (finns en paprika kvar som Matte köpte i onsdags när han var här och vi gjorde soppa).
 
I morgon ska jag och ungarna åka till deras pappas jobb och köpa en vinteroverall till flickan. Dom hade kommit in nu så då passar jag på. En Didrikson, den får jag för 600,- det är en väldigt bra deal faktiskt. Bra att han har bra personalrabatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela