handla.blogg.se

Experiment

Publicerad 2013-09-05 09:01:40 i Allmänt,

På söndag när jag åker hem från Matte ska jag stanna på COOP (om jag inte åker så sent att jag får ta det på måndag), då ska jag ha skrivit en shoppinglista och köpa grejer som kan behövas. Sen ska jag se hur många dagar jag kan klara mig utan att handla något alls i affären. Ska bli spännande. Se om jag kan spara in lite pengar så jag kan köpa riktig lyxmat till mig och hjärtat helgen efter. Färska kräftor tex! Så from måndag börjar jag en ny utmaning.
 
Det enda som är undantaget är mjölk! Jag måste ju köpa mjölk till ungarna. Däremot måste jag baka allt bröd själv om jag vill ha bröd. Det ska bli spännande det här :)

Kommentarer

Postat av: Frugal Timeez

Publicerad 2013-09-05 18:14:19

hej.
tipsar dig om tråden "fler hemmafruar" på familjeliv..

känsliga rummet/barnlängtan/flerhemmafruar


en intressant tråd,med många bra tankar tycker jag.

Glöm inte LYXFÄLLAN kl 20.00 tv3

Svar: Jag började läsa den tråden men den är skitlång ;) Vad är det för speciellt med den så jag vet om jag orkar gå igenom alla 55 sidor :)
Lotta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela