handla.blogg.se

Grattis till mig!

Publicerad 2013-09-01 17:43:34 i Allmänt,

Matte var här och vi, ungar och katter låg i min säng och vilade. Sonen klättrade upp i fönstret och började leka lite med persiennen. Då ser jag:
 
Mellanrutan har spruckit. Jag vet att en annan granne har haft samma och hon fick sin ruta bytt. Nu är det värdens svärmor så hon kanske får lite extra. Men jag misstänker att det är något från när dom bytte fönstren för jag ar ju inte gjort något. Jag har alltid persiennen nere så jag vet inte alls när det har hänt. Men måste jag betala rutan blir jag inte så jätteglad... Det lär icke bli billigt. Men blir det så är jag glad att jag sparat ihop en buffert så jag slipper gå på knäna :)

Kommentarer

Postat av: annette

Publicerad 2013-09-02 10:02:42

hej.
först ungsluckan och nu fönstret....
har en vänninna i Texas som det heller inte går så bra för just nu.
själv har jag jätteont i min rygg,som du kanske har läst i min blogg..gik ner till vårdceentralen,trodde jag skulle vara där 09.15,men nej, 11.15 skulle jag var där...så nu sitter jag här i väntan på tiden ska blir kvart i elva ,så jag får traska ner till vårdcentralen IGEN...
ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela