handla.blogg.se

Matpengar

Publicerad 2013-09-26 06:31:48 i Allmänt,

Eftersom jag hade nästan 500,- kvar i matpengar den här månaden förde jag bara över 2500,- till kortet. Vill inte börja spara ihop en massa pengar på coop-kortet som bara ska stå där och inte få någon ränta på pengarna. Då för jag hellre över dom till ett av sparkontona på Nordea.
 
Jag får dock se hur det blir med matpengar. Kanske måste jag öka upp den posten lite. Matte är sjukskriven och kommer vara så ganska länge. Han kommer att komma hit och äta oftare. När dom väl kommit på vad som är fel (nästa vecka ska jag följa med igen för nu måste dom ta honom på allvar och då måste jag tydligen följa med och ryta i). Men för min del kvittar det. Han får komma hit hur ofta han vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela