handla.blogg.se

Snart helg!

Publicerad 2013-09-06 05:55:43 i Allmänt,

Nu är det bara några timmar kvar tills jag lämnar ungarna hos pappa, åker till OKQ8 där Matte ska lämna igen hyrbilen som han varit tvungen att ha på jobbet eftersom alla arbetsbilar antingen rasar eller börjar brinna. Sen blir det mys för hela slanten, hela helgen. Han har problem med magen så idag ska han till läkaren och jag har beslutat mig för att planera in massor med soppa i helgen då soppa alltid går bra för honom att äta! Soppa är dessutom billig mat, helt perfekt :) Nu är han också i spartagen så nu lär det inte bli några stora utgifter för oss den närmaste tiden! Passar mig perfekt!
 
Det blir lite skogspromenader och kanske grillning med grannarna. Någon tur med hans nya bil också, åka till Nynäshamn eller något sånt. Det behöver inte kosta för att vi ska ha mysigt och helgerna när jag är barnledig brukar oftast vara dom billigaste. Om vi inte åker förbi jeansbutiker och köper dyra jeans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela