handla.blogg.se

Vinterkläder

Publicerad 2013-09-28 20:34:42 i Allmänt,

Nu är jag i den närmaste klar med ungarnas vinterkläder. Vi var in på Stadium idag och handlade. Exet visste inte om dom skulle få in kläder i grabbens storlek eller iaf inte när. Så nu köpte jag dom här och får dom in kläder så lämnar jag igen dom här om sonen hittar några han gillar hos pappa. Team Sportia har ju inte haft det jättelätt på senaste så det är lite lurigt det där...
 
Men iaf det här köpte han:
 
Skidjacka 599,-
Täckbyxa 399,-
Handskar 299,-
Mössa 79,-
 
Summa 1376,- Han tittade på en jacka som kostade 999,- så jag vart lättad när han valde den här :) Men jag hoppas att deras far får in kläder på jobbet så jag kan köpa nya kläder där. För det skulle ju vara toppen :) Bara skor kvar till honom men det får bli billiga skor. Han trampar sönder dom direkt och det går åt iaf 2 par varje år så då får man nöja sig med billigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela