handla.blogg.se

Vinterkläder

Publicerad 2013-09-16 18:30:48 i Allmänt,

Idag var jag och köpte vinterkläder till jäntan. Jag hittade en snygg jacka till mig också. Ska se om jag kan råka få den på exets personalrabatt, då kanske jag köper den men annars får det vara.
Lila overall (Didrikson Theron): 599,40,- (ordinarie pris 999,-)
Viking Penguin (vinterkängor): 449,40,- (ordinarie pris 749,-)

Sen hittade jag en höstjacka till henne. Bra vattenpelare och tydligen en allmänt bra jacka. Den var enedsatt från 499,- till 100,- så då var det inte så mycket att tänka på kände jag! Hon kommer kunna ha den nu till hösten, till våren och troligen en höst och vår till...

Så sammanlagt gick allt på 1 149,- Ordinarie pris på allt var 2 247,- så det vart en rabatt på 1 098,- Rätt schysst deal om jag får säga det själv :)

Sen skulle vi åka hem och ära kåldolmar men det vart så sent så det fick bli en varsin korv på ikea. Tur det för vi fastnade i kö på vägen hem! Så då blir det kåldolmar i morgon istället, eller så sparar jag dom i frysen och har till mig själv för det är en av mina stora favoriter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela