handla.blogg.se

0,-

Publicerad 2014-04-02 06:21:34 i Allmänt,

I går vart det noll kronor på utgiftssidan. I dag ska jag bara åka och köpa en limpa bröd om jag inte bestämmer mig för att baka ändå. Vi får se hur det slutar. Jag har kommit på att affären bredvid där jag hämtar firmaposten säljer butiksbakat bröd för 12,-/st. Det blir knappast biligare att baka själv och jag måste ju ändå dit och hämta posten.
 
Om jag inte köper bröd så blir det 0,- idag också. Jag har inget att handla. Mat tar jag fram något ur skåpen helt enkelt. Jag sparar pengarna till helgen i stället, då blir det grillat med älsklingen och en och annan öl på lotten :) Dessutom är det dags att börja köpa lite grejer till lotten. Rabarber och jordgubbar ska jag köpa så fort som möjlligt. Så galet gott bägge två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela