handla.blogg.se

Billiga jeans

Publicerad 2014-04-03 05:58:31 i Allmänt,

Jag fick ett sms från KappAhl om att dom hade halva priset på massor av jeans och dessutom var det 20% på dessa. Eftersom jag måste ha ett par svarta jeans till begravningen jag ska på nästa vecka passade jag på. Jag vet att jag sa att jag skulle ha en nolldag men jeans var tvunget att ha då jag inte går på begravning i blåjeans och det är det enda jag har i lådorna! 160,- kostade dom så det var ju ingen fara på taket och nu har jag dom :)
 
Passade på att köpa en födelsedagspresent till min brorsons lille grabb som fyller ett år i orgon och som jag ska på kalas till på lördag. Passade på när jag ändå var där för annars hade jag ändå behövt köpa den idag. Han fick en liten telefon på hjul som han kan dra efter sig. 170,- eller något kostade den. Jag vet hur mycket glädje min jänta har av den och nu när jag tänker efter så var det nog min brorson och hans ex som köpte den till henne när hon var liten, cirkeln går runt runt ;)
 
Idag ska jag till COOP och handla inför kalaset. Jag har blivit tillfrågad om jag kan göra tårtorna till kalaset så jag åste köpa allt till det idag. Det är ju dock pengar jag får tillbaka sen så dom räknas knappast.
 
Middag i dag blir något så enkelt som pannkaka då sonen ska till tandläkaren och dra ut fyra (!) tänder. Han har för trångt i käken så hans mjölktänder kan inte lossna och dom riktiga tänderna under är på väg ut i gommen. Så nu får det bli mjuk mat. Min tappre lille kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela