handla.blogg.se

Tömmer frysen

Publicerad 2014-04-10 06:39:26 i Allmänt,

Nu är jag igång på riktigt med frystömning. Den här helgen blir vi hemma här och åker inte till Matte. Grabben har schackturnering på lördag och den håler på hela dagen så det kostar bara en jäkla massa bensinpengar att åka fram och tillbaka. Så i går satte jag mig och gjorde en mey för kommande vecka (from i går)
 
Ons: Ugnsstekt lax med kall sås, kokt potatis, räkor
Tor: Chili corn carne, ris
Fre: Korv med stuvade makaoner
Lör: Hemmagjord pizza
Sön: Tortellinigratäng
 
Mån: Broccolisoppa, mjukt bröd
Tis: Raggmunk med bacon
Ons: Torsk under frasigt täcke, potatis, kall citronsås
 
Sen börjar påsken och jag vet inte riktigt hur den kommer att se ut. Någon dag tänkte jag göra något med kycking iaf, får se vilken dag det blir.
 
Jag har inte riktigt allt hemma till det här men största delen av det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela