handla.blogg.se

Barnledigt

Publicerad 2014-08-07 07:58:58 i Allmänt,

I helgen är det barnledigt. Då blir det lugnt för plånboken ;) I tisdags hade jag och jäntan en mamma och dotterdag och den kostade en del. McD till lunch, leklande 120,- sen köpte jag hängselbyxor och en body till min bästa väns son, det kostade 250,- och sen in till blomsterhandeln och köpte en bukett för 250,- till den lilla familljen.
 
Men å andra sidan har jag inte handlat nått alls i går. I dag stannar vi på vägen hem till hjärtat och handlar lite käk. Måste ha mjölk och sånt. Sen tänker vi nog mest sitta inne. Vädret är ju inte på topp direkt, dessutom stinker det brandrök så det går ju inte ens att ha fönstret öppet. Jag fattar inte att mina föräldrar står ut! Dom är på landet, bara 5 km från branden. Det måste ju stinka helt galet mycket hos dom!

Kommentarer

Postat av: Linthe

Publicerad 2014-08-07 20:11:05

Ja usch vad hemskt med branden. Bor 20 mil därifrån men vi fick stänga in oss en kväll pga röken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela