handla.blogg.se

Dagens.

Publicerad 2014-08-26 16:54:55 i Allmänt,

I dag vart det lite handling på COOP.
 
Leverpastej 13,50,-
Grillkorv 10,- (nedsatt pris pga kort datum)
Gummibandsmapp 14,90,-
Kattströ, 41,50,-
Kidneybönor 10,95,-
Mjölk 9,25,-
Kasse 2,-
Ägg, 40 st 40,-
 
Summa: 142,10,-
 
Jag ska köpa mer ägg. Knäppt kan tyckas men ägg är billigt protein. I dag gör jag en pastagratäng med korv, bacon, lök och ärtor och så en äggstanning på det. Ägg, ägg och lite mer ägg ;) Bönorna ska jag göra en bönsallad på tänkte jag. Eller baka på, vi får se hur det blir. Men just nu tänker jag billigt protein, satsa på protein :)
 
Bacon 8,-
Lök 0,50,-
Korv 3,-
Ärtor 1,-
3 st ägg 3,-
Mjölk 3,-
Makaroner 1,-
 
Summa: 19,50,-
 
Det kommer att räcka till middag, till lunch till mig och till minst en matlåda. Ganska bra tycker jag :) Till det serveras i dag morotsstavar.
 
Även kackelackorna ska få sig lite morot till middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela