handla.blogg.se

Få ut något positivt

Publicerad 2014-08-26 20:59:54 i Allmänt,

Jag vill hitta något positivt i allt. Just nu måste jag. Den här dagen har varit nattsvart om jag ska vara ärlig. Har halvt om halvt brutit ihop när jag jobbade ett par ggr. Nu känns allt lite bättre. Jag känner att det här ska gå bra!
 
Hur som, något positvt då? Jag kommer att använda bilen MYCKET mindre. Så jag hoppas på bättre kondition och kanske några hekto nedgång ;) Dessutom kan jag inte äta något godis, glass eller liknande eftersom jag helt enkelt inte har råd att köpa det. Så ja, kanske kommer det att gå åt rätt håll på alla sätt och vis!
 
För att hålla koll kommer jag att skriva vissa dagar här, är det tråkigt och du irriterar dig på att det inte har med ekonomi att göra? Scrolla vidare!
 
Min dag:
 
Frukost: Hembakat bröd med ost. Kaffe
 
Mellanmål: 1 äpple
 
Lunch: Rester från i går. Korvstroganoff, makaroner och bönor.
 
Mellanmål: Hembakat bröd med leverpastej
 
Middag: Pastagratäng, morotsstavar.
 
Kvällsmål: 1 kokt ägg och ½ dl keso på 1 knäcke med Flora.
 
Motion: Kan man kalla en prommis till och från dagis för motion? Nje, men det var mer än jag brukar röra mig efter jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela