handla.blogg.se

Handla

Publicerad 2014-08-19 12:32:24 i Allmänt,

I dag åkte jag till Willys för att köpa äggen jag hört flera prata om. Kom dock därifrån utan ägg då det var från burhöns och det köper jag inte. Men eftersom jag bestämt mig för att inte riktigt följa det jag höll på med (jag kommer dock inte äta potatis/pasta/ris tom fredag men jag kommer inte följa det stenhårt men jag kommer fortsätta att flyta dagen ut och i morgon blir det mycket keso och sånt :)) så köpte jag med mig lite småsaker.
 
Sen åkte jag till COOP med förhoppningen att få tag i kycklingfilé på halva priset. Där vart lite annat i stället för pippi fanns såklart inte eftersom jag behövde det. Men inga konstigheter och inget som inte kommer att behövas i veckan och framåt i tiden.
 
Willys
Keso Garant 11,90,-
Kasse 1,50,-
Gräddfil 8,90,-
Paprika 16,90,-
Gul lök 9,90,-
 
Summa 49,10,-
 
COOP
Blomkål 5,90,-
Champinjoner 5,35,-
Edamer ost 51,70,-
Idealmakaroner, 2 frpk 10,- (shop express erbj. 5,-/st)
Majonnäs 15,50,-
Mjölk 9,25,-
Kasse 2,00,-
Tomatpuré, 2 st 15,00,-
 
Summa 114,70,-
 
Nu hoppas jag på att inte behöva handla mer den här veckan. Möjligen pippi om jag kan hitta det billoligt någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela