handla.blogg.se

Just nu

Publicerad 2014-08-27 16:01:14 i Allmänt,

Just nu känns det bra faktiskt. Jag har kommit till sans och insett att jag kommer att klara det här också ;)
 
I dag har jag varit och hämtat ut lite sparpengar för att täcka upp räkningarna. Jag är glad att jag hade sparpengar nu! Det här har fått mig att vilja spara ännu mer så fort jag får möjlighet igen! Hur som helst så storshoppade jag ;) Grabben skulle ha omslagspapper till sina böcker (det kommer nya "krav" varenda dag från skolan med saker som måste inhandlas). Det kostade 25,- och så köpte jag lite klistermärken till hans mapp jag köpte i går eftersom han hade fått en så galet tråkig mapp. Lite slösigt men det är han värd :) På dom två grejerna var det dessutom 25% rabatt så det blev 30,- tillsammans. Helt okej!
 
Sen ska dottern på kalas på söndag så jag köpte en pysselbok och pennor till kompisen som har kalaset. Sen hittade jag tvålkritor. Som jag har letat men inte hittat. Dom var på rea och så var det rea på rean så dom kostade bara 20,- tillsammans med pysselboken och pennorna betalade jag 100,- Sen cyklade jag hem igen. Inte en massa som inte behövdes. Tvålkritorna och klistermärkerna var väl inte helt nödvändiga men jag får väl äta havregrynsgröt till middag en dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela