handla.blogg.se

Man måste vara smart ;)

Publicerad 2014-08-18 13:17:42 i Allmänt,

Vi träffade mina föräldrar inne i stan på det jobbet jag gjorde. Fick dottern att säga att dom var världens bästa mormor och morfar och vips hade dom betalat inte bara en utan två glassar tilll jäntan (inte på en gång då ;)) och en kopp kaffe till mig. Man får inte vara dum faktiskt ;)
 
Jag har intagit min andra Naturdiet och stekt pannkakor. Jag är hungrig som en gris men jag tänker stå ut och fortsätta dricka mitt vatten. Två dagar bara. Snart är en av dom över.
 
Inga pengar har jag spenderat heller och med tanke på att jag måste gå på toa var femte minut så lär vi inte gå någonstans heller. Det blir en nolldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela