handla.blogg.se

Mer makaroner

Publicerad 2014-08-20 12:03:15 i Allmänt,

Får jag tag i idealmakaroner för 5,- styck så bunkrar jag! Så jag åkte till COOP för att köpa två paket till. I kväll ska jag baka bröd så det behövde jag mjöl till dessutom.
 
Citron pressad 8,20,-
Gammeldags idealmakaroner 2 pkt, 10,- (vill ha lite gammeldags också)
Lantbrödsmjöl mörkt 20,95,-
Creme fraiche 9,35,-
Kasse 2,00,-
Potatis 5,87,-
Krossade tomater 2 st, 11,-
Torrjäst 6,20,-
Äppelmos 9,95,-
 
Summa 92,77,-
 
Inget av detta behövdes väl till 100% men jag ligger långt inom "dagspengen" så det är okej :)
 
Håller jag på med min "diet" fortfarande? Nej, inte efter att min son bad mig sluta. Han undrade vad jag pysslade med när jag inte var tvungen. Nej, du jag vet inte sa jag och kastade allt vad dieter heter ut genom fönstret! Vad pysslar jag med liksom?
 
Därför blir det lite annan mat i dag :) Vitlöksfisk, potatismos, kall sås och grönsaker. Ska bli galet gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela