handla.blogg.se

Tråkig dag

Publicerad 2014-08-12 16:25:13 i Allmänt,

I dag har jag suttit i en fastighet inne i stan i 5 timmar och väntat på folk. Jag har inte kunnat sticka för långt bort utifall att dom kom. Så lunch vart en el maco jr och en liten pommes för 30,- (burgaren måste specialordras om någon är sugen :)). Så jag klev in med termomuggen i hand på 7-Elelven direkt på morgonen. Du ser trött ut sa killen i kassan. Vill du ha en extra shot espresso frågade han och tros att det kostar sa jag ja. Men han bjöd på den så där slapp jag undan lite pengar :)
 
Men med tanke på att jag satt där i bilen i 5 timmar, eller jag låg snarare, så är jag nöjd att jag inte blev tokig och köpte massor. En dagens lunch på alla ställen där kostar 95,- så jag kom billigt undan när jag kom på att det fanns en McD i närheten. Jag trodde inte att jag skulle behöva vara där hela jäkla dagen, då hade jag tagit med mig mat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela