handla.blogg.se

Vågar knappt

Publicerad 2014-08-14 05:49:09 i Allmänt,

Jag vågar knappt räkna ut vad jag gjorde av med i går. Biligt vart det inte iaf. Det vart ännu en vända in till stan och sitta och glo i fem timmar. Nu skulle det gå fort, pyttsan! Nu hade jag lilleman med mig också så dubbla allt. Lunch på Max 120,- typ. Svindyrt och inte ens gott...
 
Glass på StikkiNikki. Grabben tog två kulor, jag en, 65,- Svidyrt. Men ack så gott och värt varenda krona!
 
En liten latte (hade glömt muggen), 23,- Fick skäll av personalen för att jag inte hade min mugg med mig ;)
 
Köpte middagsmat på Ica för 55,- Hade inget tinat hemma och klockan var över 17 när vi kom hem. Jäntan går och lägger sig klockan 19, jag fick inte ihop i skallen hur jag skulle kunna få i henne mat så magen kunde varva ner innan sovdags.
 
Det här låter lite, det måste finnas mer jag handlade. Jag tyckte att kortet glödde faktiskt...
 
I dag är en ny dag, jobba några timmar och sen hem till Matte tills på lördag då vi ska på grönan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela