handla.blogg.se

Varit till coop

Publicerad 2014-08-29 09:47:12 i Allmänt,

Nu är jag hemma efter att ha lämnat dottern och cyklat till coop. När jag kom hem insåg jag att jag måste köpa en liter mjölk till. Jag har ju lovat pannkakor i dag och jag kommer inte långt med en liter mjölk. Det räcker till pannkakorna men mitt kaffe då? Hallå, är jag knasig eller ;) Jag räknar med den eftersom jag vet vad den kostar på Ica :)
 
Askorbinsyra 10,95,-
Banan 4,31,-
Hallonsylt 24,95,-
Krossade tomater 5,50,-
Mjölk 9,10,-
 
Summa: 54,81,-
 
I morgon ska vi till Grönan. Matte betalar allt tydligen. Egentligen skulle vi dela på allt men han vill betala nu när jag har det så dåligt med pengar. Det är jobbigt att ta emot så mycket men som han säger, vi är två vuxna i den här familjen nu. Vi hjälps åt. Vem vet nästa gång är det jag som har dåligt med pengar. Och ja, det stämmer ju! Man vet aldrig. Jag ska iaf ta ut några kronor till mig själv att ta lite lotter för, det ska jag unna mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela