handla.blogg.se

Helg :)

Publicerad 2014-02-07 06:25:06 i Allmänt,

Gårdagen går till historien som en av dom värsta dagarna ever! Jag orkar inte ens skriva om allt men allt var skit. Det värsta var samtalet från skolan när sonen ramlat och slagit i huvudet och jag fick åka och hämta en rädd pojk. Men lite bullar, godis och mammas varma famn fick honom snabbt att lugna ner sig igen :)
 
Min ring kommer inte hinna bli färdig. Jag är deppig deluxe! Han kommer inte hinna sätta ihop den vita och den röda. Men det ska tydligen gå fort så han kan göra det över dagen. Eller det hoppas jag iaf! För jag har ingen lust att bli av med den i någon vecka efter jag väl fått den på fingret!
 
I helgen är vi barnlediga och då ska vi kurera varandra då vi bägge två blivit sjuka... Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela