handla.blogg.se

Utmaning

Publicerad 2014-02-16 19:58:00 i Allmänt,

Nu är det dags att utmana mig själv igen! Så fram tom den 24 februari får jag göra av med 393,- på mat. Frysen är full och nu ska jag göra det jag kan med det som ligger där istället! Till helgen ska jag hem till Matte och idag fick vi en älg- och en vildsvinsstek så vår lite lyxigare mat är ju avklarad iaf :)
 
Så det är 8 dagar kvar och det betyder att jag får göra av med ca 49,-/dag. I morgon måste jag köpa något pålägg och lite havregryn men det är ju inte så många kronor. Så förhoppningsvis blir det mer till resterande dagar. Några kronor extra kan göra en hel del i helgen :) Jag återkommer dagligen med en redovisning av pengarna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela