handla.blogg.se

Ibland är jag en snäll mamma!

Publicerad 2014-01-12 08:40:32 i Allmänt,

Mina barn hade en trasig snowracer. Jag har varit för snål för att köpa en varje vinter. I förrgår när jag var på Coop såg jag några som gick med en snowracer. Barnet dom hade med sig var så litet så jag misstänkte att den var på rea och visst var den det! Halva priset. Så nu har ungarna en snowracer. Den kostade 250,- istället för 500,- Såna fynd gillar jag! Grabben vart galet överlycklig när han såg den! Att han dessutom fick nya skridskor samma dag (också halva priset, 150,-) gjorde hans dag. Skridskorna han hade var precis lagom. Om han inte hade sockor och hur kul är det att åka utan sockor? Jag såg på honom när han provade förra årets skridskor att han behövde nya men han sa att dom funkade för han inte ville att det skulle kosta pengar för mig. Jag säljer hans gamla så blir dom nya ännu billigare...
 
nu ska jag ta på mig mina nya träningskläder och gå ut och jogga i iskylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela