handla.blogg.se

Räkningarna är betalda.

Publicerad 2014-01-28 06:30:12 i Allmänt,

Månadens tråkigaste är gjort. Ett gäng pengar är lagda åt sidan för att vara till tandläkaren. Dit ska jag på måndag igen, då dom ska rotfylla tanden och sen ska jag väl vara besvärsfri just från den. Sen är det bara en undersökning kvar så får vi se hur mycket mer det här kalaset kommer att gå på. Jag ser verkligen fram emot detta, det känns så toppenbra allting. Jag har inget annat jag hellre lägger mina pengar på (ironi).
 
I kväll blir det köttfärssås och spagetti till middag. En tur förbi COOP när jag åker hem från jobbet blir det. För att se om det finns något kött på halva priset och för att köpa mjölk. Många tycker det är larvigt att jaga billiga priser men det är så jag försörjer min familj med maten. Senast förra veckan fick jag tag i ekologiska kycklingvingar för 10,- för en middag till oss tre. Sånt gillar jag ;)

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2014-01-28 12:06:45

Hej hej.
Kycklingvingar gott 😊
Här blir det nog fisk med mangoraja idag 😊 och en sallad till det 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela