handla.blogg.se

Ring!

Publicerad 2014-01-28 16:32:49 i Allmänt,

Nu har jag bestämt mig! Ringen jag ska ha är en ring i rött och vitt guld med 11 eller 12 diamanter på sammanlagt 0,36 carat. Just nu är det en kampanj så den kommer att kosta 9 015,- Den hade kostat 8 265,- i bara rött guld men det är mycket snyggare att stenarna sitter i vitt guld tycker jag.
 
Matte vägrar att låta mig betala hela min själv då hans bara kostar 1 250,- han tyckte det var lite orättvist. Så vi lägger ihop kostnaden för bägge ringarna och splittar 50/50. Planen var ju att vi skulle förlova oss i september men nu kanske vi förlovar oss lite tidigare. Jag är som ett barn på julafton när jag sitter med en katalog med massor med ringar och bläddrar. OM vi köper ringarna kommer vi att beställa dom innan fredag. Jag får ta av mina buffertpengar så länge. Dealen var bättre nu än i augusti så kanske slår vi till :) Jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela