handla.blogg.se

Skåpsrensning

Publicerad 2014-01-07 17:42:28 i Allmänt,

Jag börjar året med att rensa ur frysen lite lätt. Denna vecka kommer menyn att bli som följer:
 
Måndag:
Lunch: Kebabspett, ris, kalla såser
Middag: Pannkaka
 
Tisdag: Köttbullar, kokt potatis, gräddsås
 
Onsdag: Falukorv i ugn, pasta
 
Torsdag: Restbuffé (nu har jag dock insett att det troligen inte blir några rester för jag har varit duktig med hur mycket jag gjort. Vad det blir annars får jag se då).
 
 
Idag var jag och handlade det jag behövde. Det gick på 130,- ungefär. Då fick jag blodapelsiner, päron, äpplen, potatis,mjölk, yoghurt och 2 torskblock. Vi får se vad som händer till helgen. Vad vi äter då och vem som betalar, det går väl jämt ut ungefär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela