handla.blogg.se

Storshopping!

Publicerad 2014-01-09 17:15:20 i Allmänt,

Var på Stadiums rea idag och storshoppade! Jag köpte nya joggingskor till mig, arbetsskor till mig, träningskläder och massor med annat till mig, barnen och killen. Det kostade mig 1 200,- jag räknade ut vad ordinarie pris var, 5 000,- Jo, jag är nöjd. Sonen vart lyrisk när han såg två par riktigt coola streetskor till våren och riktigt bra träningskläder till gymnastiken i skolan. Han är nöjd, dottern är nöjd och jag är nöjd. Det återstår att se om killen vill behålla något han fått. Bara mina joggingskor kostade 1100 på ordinarie pris så det känns bra.
 
Nu startar jag året med ordentliga träningskläder! Nu har jag inga ursäkter alls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela