handla.blogg.se

Ångrat mig

Publicerad 2014-07-30 08:24:06 i Allmänt,

Jag ska kolla igenom varenda låda här hemma, ringa Matte i kväll och kolla hur många strumpor hon har där. Det måste finnas strumpor! Jag vägrar att handla. Något till kompisens bebis får det bli men så mycket mer än så blir det icke! Jag håller mig ifrån affärer tills jag fått klartecken från kompisen att vi ska ses. Jag tar cykeln ner till revisorn senare i dag. Då tar jag med mig kylväskan och en klamp och hoppas på att hitta någon billig kyckling som jag kan ha till pastasalladen (för just kyckling är det tomt på i frysen tyvärr) eller skinka, eller något annat billigt. Men så mycket mer än så behövs INTE, nu är jag fast besluten att hålla koll på pengarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela