handla.blogg.se

Handla

Publicerad 2014-07-17 06:13:04 i Allmänt,

I går åkte jag och jagade rätt på frukt och llite annat.
 
Äpplen 16.42,-
Banan 19.06,-
Nektariner 14.68,-
Morötter 14.95,-
Ägg 28.90,-
Summa mat: 94,01,-
 
Sen resten :)
 
XXL - vattenflaska 29,-
Åhlens - Gosedjur till Matte från mig och barnen. 79,- Vi har börjat spara en visss sorts gossar till honom. Han har fått superhjälten och djävulen och dom är ju såklart fiender. Då behöver dom en tjej att slåss om så jag köpte tjejen i går ;)
 
I dag ska jag åka och handla till alla tårtorna jag ska göra! Jag ska baka klart bottnarna i dag och börja koka sylt och sånt i dag också. I morgon ska jag och barnen packa matsäck och gå ut i skogen och plocka blåbär till tårtorna. Känns dumt att dom ska betala för något som hela skogen är full av just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela