handla.blogg.se

Känns bra

Publicerad 2014-07-30 18:36:43 i Allmänt,

Det känns bra att ha tagit beslutet att verkligen spara på pengarna nu. Eller iaf inte slösa, så mycket spara kommer det inte att bli eftersom vi ska på äventyr på lördag och sen till Grönan också. Men det får kosta :)
 
Tog cykeln till Coop och handlade lite. Eftersom jag bara hade en liten ryggsäck med mig kunde jag inte handla så mycket, kände mig smart där ;)
 
Caviar röd 23,95,-
Creme fraiche 10,00,-
Rödlök 1,54,-
Mjölk 9,25,-
Påse 2,-
 
Påsen var onödig, den kom jag på när jag kommit ut. Det gick på ren rutin att ta en påse trots att jag hade med mig en väska. Allt annat utom mjölken ska jag ha till morgondagens fisk.
 
I morgon måste jag köpa kattsand och den tar jag inte på cykeln så i morgon blir det bilen. Men så får det bli, det är för tungt för otränade lilla mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela