handla.blogg.se

Men åh

Publicerad 2014-07-30 08:01:09 i Allmänt,

Skulle klä på jäntan i dag och insåg att det fanns knappt några strumpor kvar! Jag vet inte vad mina barn pysslar med men dom äter strumpor! Jag blir på riktigt tokig! Så jag måste köpa strumpor till henne. Men inget annat och jag ska försöka hitta på rea! Jag ska dessutom ta cykeln och handla och inte bilen :)
 
Dessutom har min bästa vän fått en bebis och något måste bebisen få. Det här med köpstopp går ju toppen, haha! Men tyck vad du vill, jag tänker inte snåla in på allt. Så det är väl fel att kalla det köpstopp. Kanske snarare "köpsnåla" eller nått sånt! Bara det att jag tar cykeln i stället för bilen är stort för mig. Jag förväntar mig att kunna spara många kronor på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela