handla.blogg.se

Så varmt!

Publicerad 2014-07-23 06:05:00 i Allmänt,

Jag är halvt död varenda dag nu när det är sån hetta! Jag får åka hem en stund mitt på dagen för att lägga mig under fläkten för att kyla ner mig och sen dra iväg igen. Helt galet! Jag kan inte låta bli att tycka synd om alla människor som inte har den möjligheten utan måste vara ute och jobba hela dagarna.
 
Fördelen med hettan är att jag inte köper något kaffe på stan ;)
 
Nackdelen är att jag kan gå runt i shoppingcentran i flera timmar för att njuta av deras AC. Men än så länge har jag inte handlat så mycket ;)
 
I går var jag till Lidl. Där hittade jag precis vad jag varit ute efter dom senaste dagarna. En liten strandklänning att ha över bikinin på stranden. 50,- gick den loss på, sånt gillar jag :) Ett par jättesöta rosa shorts för 50,- hittade jag också. Bra priser för lite nytt i garderoben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela