handla.blogg.se

Välkommen Leoh!

Publicerad 2014-07-15 08:46:23 i Allmänt,

Vi har fått tillökning här hemma. Vi har blivit med bebis! Lilla Leoh kom till oss i går och sonen är såklart överlycklig! Leoh är en underbart söt liten leopardgecko som han fick i present när han fyllde 10 för snart tre veckor sen :)
 
 
Jag är tacksam för att så många ville vara med och förverkliga hans dröm för det vart inte billigt.
 
Terrarium + tillbehör (lysramp, sand, grotta, vattenskål, värmeplatta osv) 2 500,-
Ödla, kackerlackor, stenar, blomma 500,-
Grotta, skalle 300,-
Sparpengar till framtida behov 500,- (som egentligen skulle gått till en dyrare ödla men den här kostade bara 500,- han har börjat spara till en till ödla men ska köpa lite rötter och plastblommor innan dess).
 
Nu ska jag börja spara för jag vill också ha ödlor! Jag är helt kär, trodde inte att det var möjligt att tycka så mycket om ödlor som jag gör :) Ända äckliga är väl att jag numera delar hem med ett gäng kackerlackor *urk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela