handla.blogg.se

I går

Publicerad 2014-06-10 06:04:04 i Allmänt,

I går vart det inte något inhandlat. I dag är planen att fixa en förpackning grädde och kanske någon grönsak. Men nget mer än så. Just nu finns det så mycket annat jag vill köpa för mina pengar så mat står långt ner på priolistan.
 
I dag ska jag åka och jobba ett par timmar, sen ska jag åka och se om jag möjligen kan hitta lite träningskläder. I går gick jag på en powerwalk innan jag skulle hämta lilla damen. Jag vet att jag måste röra mer på mig för att må bättre i sinnet och då är det perfekt att ta en omväg till dagis (innan någon klagar så får man göra det i sthlm, dessutom gör jag det på arbetstid), Hur som, i går hade jag blåstället på mig för jag hittade inga bra kläder i lådorna. Så jag behöver två par byxor och två tröjor. Så jag har något att gå i. Det får helt klart bli prioriterat för nuu vill jag gå ordentligt varje dag, det är så skönt för kroppen och jag mår så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela