handla.blogg.se

Länge sen

Publicerad 2014-06-23 16:34:50 i Allmänt,

Jag har inte så mycket att berätta helt enkelt. Jag fortsätter att äta ur frysen. Jag har inte ens kommit igenom hälften ännu. Det blir aldrig några hål... I dag blir det pannkaka då vi kom hem efter en mysig midsommarhelg och hittade 1,5 liter mjölk i kylen. Mjölk som går ut i dag. Pannkaka blir perfekt då :)
 
Till helgen fyller lilleman år. Hans present skulle kosta 1500,- men så klart så blir det inte så. När vi var där och kollade på allt han ska få frågade jag och då sa dom att allt vi behövde kostade 1 500, men såklart stämde inte det. Det blev 1000,- till plus 999,- för ödlan (den kostnaden hade vi ju dock räknat med). Men det är jag, Matte, mina föräldrar, min syster och svåger och barnens pappa och bonusmamma som är med och betalar så jag slipper ju lägga ut allt själv iaf, tack och lov!
 
Sen kostar allt man ska ha till också. Det blir pastasallad med allt man kan tänka sig. Pasta, kyckling, skinka/kassler, räkor, alla grönsaker, bröd och dressing. Sen ska han ha en eller två kompisar här på kvällen/natten. Hyra film och äta god mat och tårta. Det kostar men det är värt varenda krona. Han kommer att bli så jäkla glad över sin present så mina ögon tåras bara jag tänker på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela