handla.blogg.se

Dyr dag

Publicerad 2014-03-03 13:03:16 i Allmänt,

Iag vart det ett akutbesök till vårdcentralen. Jag har så ont i halsen så jag vet inte vad jag ska göra längre. Det gick på 200l,- Sen kom jag hem med en påse smågodis från Apoteket som kostade 250,- ungefär. Men nu har jag fått penicillin, 100 Ipren och 100 Alvedon. Så nu kanske några av er kan gissa att jag har fått diagnosen halsfluss. Grattis till mig. Men nu hoppas jag att det vänder!
 
I morgon hoppas jag att Matte kommer hit och bor med oss ett par dagar. Jag tar tacksamt emot all hjälp jag kan få eftersom jag fortfarande har feber och är matt. Men han behöver också hjälp då hans magmunsbråck fullkomligt ballat ur just nu och det måste jag hjälpa honom att få ordning på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela