handla.blogg.se

Ny månad

Publicerad 2014-03-27 06:24:43 i Allmänt,

Nu är räkningarna betalda. Pengar är insatta på COOP-kortet och sparpengar är undanlagda. Jag satte undan 4 000,- som ska vara mina spenderpengar. För dom ska då mat, bensin och nöjen betalas för. Vi får väl se hur det här går. Jag vet att jag inte är bäst i världen på att hålla i pengar men jag jobbar på det! Jag vet iaf om mitt "problem". Så from idag ska alla kostnader skrivas upp och så får vi se hur den här månaden slutar.
 
Det enda jag vet att jag måste köpa är ett par svarta jeans. Jag ska på begravning nästnästa vecka och det enda jag har i byxväg är mina blåa LEE-jeans och där går gränsen för in snålhet. Blåjeans har man inte på begravning helt enkelt. Dessutom har jag ju bara ett par byxor så jag behöver verkligen ett par till. Till överkroppen letar jag fram något i lådorna, det finns säkert något bra. Sist jag var på begravning hade jag en svart/beige kofta och ett beiget linne och det ska väl ligga i mina röriga byrålådor :)
 
I dag ska jag till tandläkaren så då kommer ca 5 000,- att försvinna då det är dags att betala hela bryggan i dag (antar jag iaf). Medlemskortet till PRO lär man väl få med sig hem också ;) Sen är det bara ett hål kvar att fixa hoppas jag. Men det återstår väl att se, med min otur är det väl något annat också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela