handla.blogg.se

Så var allt betalt och klart

Publicerad 2014-03-28 05:38:45 i Allmänt,

Älskar när jag kan kolla in på kontot när alla pengar kommit in och räkningarna är dragna. Bara för att då kan jag se hur månaden ska bli. Den här månaden blir tajt men det blir nog bra :) Den blir tajt för att jag väljer det.
 
I går var jag iväg till COOP och jag tror allt gick på runt 100,- Sen var jag busig och lyxade med en latte. Det är okej, jag fick en gratis på köpet (fick ett helt stämpelkort stämplat av killen i kassan), jag låtsas som att det var okej just därför iaf ;) I bland måste jag bara få i mig kaffe och det här var just ett sånt tillfälle. Jag har inget gulligt kontor där jag kan ta ig en kopp som många andra.
 
I dag vet jag att det kommer att gå åt iaf 225,- då jag och Matte ska köpa en grill till odlingslotten hos honom. Han skulle köpa en mindre grill men vi pratade om det och köper en som är lite större och delar på det. Vi har ofta barnen där som också ska ha grillat, eller någon av hans grannar eller som i morgon min syster med tillhörande make. Det blir skönt att slippa grilla i omgångar! För oss som grillar iaf en (oftast minst 2) gånger per helg känns det lika bra faktiskt.
 
Annars är min plan att helgen ska bli så billig som möjligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela