handla.blogg.se

Billig helg :)

Publicerad 2014-05-12 06:20:38 i Allmänt,

Den här helgen skärpte vi oss. Matte mådde dåligt på lördagen så då tog vi min hyrbil och åkte till hans mamma. Han fyller år i morgon så vi skulle dit och fika lite. Så då kostade det ju en slant för hyrbilen är inte gratis även om jag bara behöver betala bensinen och 1/3 av milkostnaden, resten tar försäkringsbolaget. Sen åkte jag och ungarna på marknad. Där gick det åt några kronor på marknadsgodis och några lotter. Dottern vann en fin sparbössa :)
 
Var in till guldsmeden där min ring är men den är inte klar så jag får klara mig utan den en vecka till :(
 
Köpte dom sista presenterna till Matte. Så nu är han klar också. Skönt det :)
 
Jag har hittat något jag jättegärna vill ha, något att spara till. En ring till högerhanden. Den jag vill ha kostar 21 000,- på en guldsmed, jag kan nog få ner priset omjag köper den från vår guldsmed. Nu är det inget jag komkmer att köpa NU men någongång i framtiden ska jag ha en. Jag ska spara ihop till den först och kanske hittar jag en finare någon annanstans :) Men jag blev helt kär när jag såg den. Eller så väntar jag tills vi gifter oss men jag vet inte, vill ha den tidigare ;) Men det är som sagt inget jag strävar efter just nu, det ligger långt fram i tiden, när jag har råd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela