handla.blogg.se

Fattar noll

Publicerad 2014-05-16 06:10:07 i Allmänt,

Jag har sett fel. Jag tyckte väl jag hade lite väl mycket pangar kvar. Inte för att jag fattar hur det här har gått till, måste till banken och fråga vad som hänt. I går hade jag över 1000,- kvar så i morse när jag gick in för att föra över 50,- till en blomma till sonens fröken och övrig personal fick jag en chock. Disponibelt belopp var 48,-
 
Jag fattar ärligt inte vad som hänt. Hertz hade dragit sina pengar och det är ju helt okej. MEN dom bokade 1500,- när jag hämtade ut bilen, dom pengarna har jag inte räknat med då dom stått som bokade. Nu har dom dragit 1765,- vilket notan hamnade på tillslut, så det är ju rätt. Men vad hände med dom där 1500,- dom först bokade? Jag fattar noll om jag ska vara ärlig... Dom verkar inte ha dragit dubbelt men det ska ju bara försvunnit pengar över natten. Sen står det att dom bokat 265,- men dom pengarna är ju dragna ihopp med dom där 1765,- Jag har äntligen skaffat mig ett firmakort så from nu slipper jag sånt här på mitt eget kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela