handla.blogg.se

Det går bra

Publicerad 2014-11-06 06:18:09 i Allmänt,

I går var jag på ett möte. Köpte mig en latte för 33,- men annars har jag inte köpt något. Inte varit i någon affär ens. Jag köpte veckans mat för strax under 50,- jag har hållit mig tilll menyn och plockat ur frys och kyl och har inte behövt spendera mer pengar. Känns jäkligt bra!
 
I går var jag till distriktsköterskan och tog mina b12-sprutor. Tack och lov hade jag tagit ut sprutorna innan så dom behövde jag inte betala. Besöket kostade 100,- men det betydde att jag fick frikort så nu går jag gratis till läkaren tom juli någon gång. Känns bra, å andra sidan så är det ju inget bra att man har gått så mycket till läkaren att man får frikort. Men men sånt är livet i bland :)
 
Jag sitter och bråkar mig själv om jag ska ta med min kaffemugg och lyxa med en latte för 15,- i dag eller inte. Troligen inte för har jag råd? Nej, egentligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela