handla.blogg.se

Lyxvecka!

Publicerad 2014-11-10 16:48:50 i Allmänt,

I dag var jag in på Willys hemma efter mitt besök hos kuratorn. Varför jag envisas med den Willys vet jag inte, dom har tex bara Garants mjölk och jag tycker inte om den mjölken. Jag vet inte vad det är med den mjölken men jag gillar den inte. Så i morgon kommer jag få lov att köpa mer mjölk för det gick åt en hel del till middagen i dag. Fiskgrytan blev nämligen en fiskgratäng. Jag var inte alls sugen på gryta, hittade inget att ha till och löste det med en gratäng i stället :)
 
Men varför blir det en lyxvecka? Jag lyxade och köpte en liter naturell yoghurt och kvarg. Jag är så trött på att bara äta knäcke hela tiden. Så det får vara värt 25,- för lite lyxigare frukostar och mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela