handla.blogg.se

Tjänade några kronor

Publicerad 2014-10-22 06:04:20 i Allmänt,

Jag började gårdagen med att köpa smörgåsar till mig och mina föräldrar. Det kostade 57,- Senare fick jag igen pengarna plus lite till så jag gick plus i går :)
 
I dag blir det en snurrig dag. Jag kommer att jobba ett par timmar och sen åka hem till hjärtat och hämta honom. Åka in till stan för att följa med honom till sjukan. Sen skulle han kolla på en bil om vi hinner och sen ska han hem igen. Sen är det soppkväll i skolan. Alla barn och föräldrar betalar för att äta soppa och fikabröd och sen skänks alla pengar. Det här året går alla pengar oavkortat till Läkare utan gränser. Bara soppan kommer att gå 85,- och sen blir det väl några kronor på fikabröd också. Så idag blir det ingen nolldag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela