handla.blogg.se

Undra..

Publicerad 2014-10-30 05:59:21 i Allmänt,

Undra hur mycket pengar jag kommer att spara på att inte åka och handla vareviga dag? I vanliga fall hade jag hanlat för minst 300,- den här veckan. Än så länge har jag handlat för 80,- Lite skillnad. I dag ska jag till Willys och kolla efter vad jag ska handla till i morgon. Jäntan fyller 5 år och det kommer lite folk hit. Det blir inte många alls så det blir ingen stor kostnad. Jag funderar på en gulasch med ris men då är problemet att barnens bonusmamma inte kan äta ris. Får kanske koka några potatisar till henne. Jag får se vad som finns på Willys helt enkelt. Korv med bröd kanske funkar annars ;)
 
Igår var jag till farbror doktorn igen. Jag är fortsatt halvtidssjuksskriven till och med 21/12 till att börja med. Han trodde jag skulle vara sjukskriven så här i minst ett år. Han trodde att det skulle ta mellan 2-3 år innan jag var helt på banan igen. Det känns som en hel livstid. Jag önskar att jag hade tagit tag i det här lite tidigare. Inte låtit det gå så långt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela