handla.blogg.se

Kämpar på

Publicerad 2014-09-01 16:21:24 i Allmänt,

I dag glömde jag bort mig. Köpte både en latte och en chokladboll. Okej, det kostade 31,- ihop så det är ju ingen fara men irriterande.
 
Jag håller på att bli sjuk också. Grattis till mig, det har jag tid med... I morgon ska jag till läkaren med lilleman på morgonen, jag kommer att få jobba skiten av mig resten av veckan för att kunna ta det lugnt på fredag och inte stressa då. Jag gillar att kunna lämna lilla damen senare och ta en lugn promenad eller cykeltur till dagis :)
 
Nu ska jag ta och laga lite käk. Köttfärslåda med makaroner till. Ska bli riktigt gott!
 
I dag fick jag 300,- för två tårtor jag gjorde tille n av Mattes grannar. Det täckte iaf kostnaden för tårtorna men jag ska få en hundring till men det återstår att se. Det har inte gått så fort hittils ;)
 
100,- har jag köpt fikabröd, kaffe och lite annat för. Det var till bilmecken. Han hjälpte mig att byta lampor på bilen och jag vet att han vägrar att ta emot pengar. Den här gången kom jag förberedd ;) Kaffebröd brukar dom flesta gilla och ta emot :)
 
Vad rörigt allt blev... Nu ska jag iaf laga lite mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela