handla.blogg.se

Mitt mål just nu

Publicerad 2014-09-02 06:06:37 i Allmänt,

Mitt mål för tis-fre är att max göra av med 50,-/dag. Egentligen skulle jag vilja göra det hela veckan men vi får se :) Det här är på mat. På torsdag ska jag till läkaren och det kostar ju 200,- Sen måste jag snart ta ut nya kalcimtabletter och dom kostar en del. Men jag tror jag klarar mig nästa vecka också.
 
I natt har jag sovit helt galet dåligt. Jag är så hemskt trött i dag. Och jag har såklart massor att göra. Jag ska på ett läkarbesök med sonen 8.30 så hela dagen blir fel. Men jag hoppas på att ändå kunna hitta parkeringar inne i stan, för på morgonen tar jag fastigheter här där jag bor så det betyder i så fall att jag kommer att kunna jobba undan en massa extra. Och eftersom jag känner en förkylning ligga och vänta på att bryta ut med full kraft är det skönt om man har en hel del gjort så jag kan göra som normala människor och ligga och kura på soffan och bli frisk sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela